ÜHELEHEKÜLJELINE TEGEVUSPLAAN STARDIVALMIS TURUNDAJALE
workshop

Tahad teada, kuidas professionaalsed turundajad potentsiaalsed kliendid vaimustunud fännideks muudavad?  Nad teevad turundustegevusi õiges järjekorras. Tule ja õpi ka ära - vaid 55 minutiga.

Write your awesome label here.

Kasuta võimalust kohe praegu

Turunduses on üks põhiline mõiste, mis mängib keskset rolli õigete otsuste tegemisel. See on KLIENDITEEKOND

See mõjutab kogu sinu turundusmaastikku alates sellest, kuidas potentsiaalsed kliendid esmakordselt sinu ettevõttest kuulevad, kuni hetkeni, mil nad otsustavad osta ning sinu tooteid või teenuseid teistelegi soovitada.

Ega ilma asjata ei ole klienditeekonna kaardistamine ettevõtete jaoks tähtis. Põhjus seisneb selles, et klienditeekond on seotud kliendikogemusega, mis on ettevõtte konkurentsieelis.

Kas sa teadsid, et 60% ostjatest teeb enne ostuotsuse tegemist iseseisvalt uurimistööd ja kujundab oma arvamusi ilma müügiosakonnaga ühendust võtmata? Nutikad turundajad kasutavad seda perioodi, et oma klientidele teed valgustada ja nad ettevõtte uksest sisse juhatada.

Aga ma mõistan, et turundusstrateegiate väljatöötamine võib paras pähkel olla. Eriti neile, kes ei ole turundamisega "sina peal" või kes ei saa endale professionaalse turundaja palkamist lubada. Samuti võivad turunduskoolitused tunduda liiga keerulised, et õpitut koheselt ja lihtsasti praktikas kasutada...

Nii nad ongi omadega ummikus ja sõltuvad juhustest, hooajast, tähtede seisust või muudest välismõjutajatest...

Saan sellest väga hästi aru, kui sul pole turundusstrateegia väljatöötamisse usku.  Teadmata, milline näeb klienditeekond välja, on kogu ettevõtmine tõepoolest suht mõttetu. 

Seepärast otsustasin teha lihtsa, praktilise ja taskukohase videokoolituse kõigile neile, kes vajavad ja tahavad oma klienditeekonda mõista ning selle peale oma turundusstrateegiad üles ehitada. 

See pani mind mõtlema...

Mida ma saaksin sulle anda, mille järgi sul oleks lihtne õppida? 

Ja kuidas ma saaksin sulle õpetada klienditeekonna erinevaid etappe nii, et saaksid selle võimalikult kiiresti praktikasse panna?  

Need mõtted inspireerisidki mind looma Üheleheküljelise tegevusplaani workshopi.

Mida järgneva 55 minuti jooksul õpid ja endaga kaasa saad:

Targa turundaja chekcklist

ANNAB KINDLUSTUNDE, ET ALUSTAD ÕIGESTI

Ilma selge ja tugeva kontseptsioonita jookseb sinu turundussisu rappa veel enne, kui otsustad uute klientide tähelepanu hakata püüdma. Minu 4st küsimusest koosnev checklist laob sinu tegevusplaanile kindla vundamendi ning aitab klienditeekonda õigest otsast alustada. 

Sujuv klienditeekonna valem

10 TEADLIKKU JA KAASAHAARAVAT SAMMU

Selle superefektiivse meetodi abil saad luua toimiva süsteemi, mis tõmbab uute klientide tähelepanu, innustab neid sinu käest (korduvalt) ostma ja teistele edasi soovitama! See meetod hõlmab 10 praktilist harjutust, mis aitavad sul klientidega nende teekonna erinevates etappides meisterlikult suhelda ja neid klienditeekonnal edasi suunata. 

Harjutuste leht

ÜHELEHEKÜLJELINE TÄIDETAV TEGEVUSPLAAN 

Hoolimata sellest, et oleme teine teiselpool ekraani, saad koolituse ajal paralleelselt töölehte täita ja praktilisi harjutusi kaasa teha. (Harjutuste lehe saadan sulle kohe peale koolitusele registreerimist sinu meiliaaddressile). Workshopi lõpuks on sul käes selge tegevuskava, kuidas potentsiaalsed kliendid skrollimast peatuma panna (need, kes sinu ettevõttest veel midagi ei teadnud) ja viia nad sujuvale kaubamärgireisile, mille käigus saavad neist truud püsikliendid.

E-Raamat (80 lk)

700+ IDEED SOTSIAALMEEDIASSE POSTITAMISEKS 

Raamat juhatab sind esimese postituse loomise ideest kuni sisuturunduse strateegiaplaani koostamise tehnikateni, mida igapäevases turundustegevuses kasutavad vaid eesmärgile pühendunud ettevõtjad.

Sellest ideedest pakatavast e-raamatust leiad:  
• 24 ideed jälgijatega diskussiooni tekitamiseks
• 36 ideed, kuidas sihtgrupile meeldima hakata
• 79 ideed usalduse kasvatamiseks
• 175 ideed meelelahutuseks
• 11 ideed kampaaniate loomiseks
• 295 omanäolist ideed kogu aastaks
• 144 ideed autoriteedi tõstmiseks
• 19 ideed õige sihtgrupi tähelepanu saamiseks

Kuidas osaleda?

Salvestatud veebikoolitust saad vaadata endale sobival ajal ja kohas. Võid alustada kohe. Veebikoolitusele saad juurdepääsu 70 päevaks. 

Osalemiseks tegutse järgnevalt:
1️⃣ registreeri end Turundusnõel koolitusplatvormi kasutajaks
2️⃣ tasu osalustasu
3️⃣ logi veebikoolitusele sisse endal sobivamal viisil. Kasuta linki, mille saadan sinu e-posti aadresile või logi sisse Turundusnõel kodulehe kaudu, kasutades menüüribas LOGI SISSE nuppu.

Veebikoolitus toimub workshop põhimõttel ja koosneb 10 moodulist. Videomoodulite kogupikkus on 55 minutit. 

Kui sa ei soovi tellimust vormistada kodulehe kaudu, vaid tahaksid tasuda pangaülekandega arve alusel, siis kirjuta e-posti aadressile hei@turundusnoel.ee

LISAKS SAAD BOONUSENA
e-raamatu
(väärtus 45€)

Write your awesome label here.
Kui ma hakkasin turunduse kohta rohkem uurima, siis õnneks komistasin Marleni otsa. Olen temalt nii palju õppinud ja turunduse koha pealt targemaks saanud. Marleni nipid ja nõuanded on aidanud mul kliente leida. Marlen on super!

Katrin Targo
Olles töötanud 30+ aastat inimestega erinevatest valdkondadest, võin ausalt öelda, et Marlen on kombinatsioon tugevusest, lahkusest ning sügavast pühendumusest ja kirest oma töö vastu. Marleni lähenemine turundusele on uudne ja värskendav. Ta analüüsib põhjalikult iga õppetundi ning katsetab neid enne publikule esitamist, et pakkuda teile parimat õppimiskogemust. Soovitan teda väga.

Raija Lydecken
Write your awesome label here.

Marlen Mais ja TURUNDUSNÕEL

Aasta 2015 tundub niiiiii kauges minevikus... ent just siis sai minu turundusteekond täiesti ootamatult alguse.
Olin tol ajal noorte moeajakirja peatoimetaja ja otsisin hädasti meie tiimi turunduseksperti, kuid tulutult. Olime ummikus: kas panna ajakiri kinni ja unustada kogu ettevõtmine või... hakata ise õppima. Ma valisin viimase.

Koolitasin end mitmete maailma tippekspertide käe all nagu näiteks Grant Cardone, keda Forbes Magazine nimetas Nr 1 turundajaks ning Tai Lopez, keda Entrepreneur Magazine nimetas Nr 1 sotsiaalmeedia influenceriks.

Alates 2018 taandasin end ajakirjatööst täielikult ja keskendusin 100% turundusele. Aitasin hulgaliselt erinevates valdkondades tegutsevatel alustavatel ja tegutsevatel väike-ettevõtjatel  välja selekteerida oma ideaalseid sihtgruppe, leidsin nutikaid lahendusi kliendibaaside kasvatamiseks, aitasin tõsta brändide väärtust ning mis kõige olulisem - kergitasin seeläbi ettevõtete müüginumbreid.

Kõikide kogemuste tulemusena sündis 2023. sügisel TURUNDUSNÕEL. Nüüd olen ma missioonil, et ühendada jõud ambitsioonikate ettevõtjate ja turundajatega ning viia realistlikud turundusplaanid ja selged tegevuskavad igasse Eesti ettevõttesse ning muuta planeerimine taas põnevaks ja tulemusrikkaks.

Kui peaksin kokku võtma, mida viimased 5 aastat mulle turunduse kohta on õpetanud, siis seda, et...

kui tahad, et sinu ideaalsed kliendid sind märkaksid ja sinu käest (korduvalt) ostaksid, siis pead kõigepealt endale baasteadmised kristallselgeks tegema ja mõistma, kuidas kliendid oma teekonnal LIIGUVAD...

Ja täpselt seda sa sellel workshopil õpidki. 

-Marlen

Registreeri workshopile vaid paari 
lihtsa liigutusega

Kõik tellimused töödeldakse turvalises serveris.
Kui soovid workshopil osaleda, aga eelistad tasuda pangaülekandega arve alusel, siis võta meiega ühendust e-posti aadressil hei@turundusnoel.ee
Loodud