1LK TEGEVUSPLAAN STARDIVALMIS TURUNDAJALE
Õpi tegema turundustegevusi õiges järjekorras, et muuta potentsiaalsed kliendid vaimustunud fännideks - AINULT 55 MINUTIGA
LISAKS SAAD BOONUSENA
e-raamatu (väärtus 45€)
Tagasiside
Katrin Targo
Kui ma hakkasin turunduse kohta rohkem uurima, siis õnneks komistasin Marleni otsa. Olen temalt nii palju õppinud ja turunduse koha pealt targemaks saanud. Marleni nipid ja nõuanded on aidanud mul kliente leida. Marlen on super!
Tagasiside
Raija Lydecken
Olles töötanud 30+ aastat inimestega erinevatest valdkondadest, võin ausalt öelda, et Marlen on kombinatsioon tugevusest, lahkusest ning sügavast pühendumusest ja kirest oma töö vastu. Marleni lähenemine turundusele on uudne ja värskendav. Ta analüüsib põhjalikult iga õppetundi ning katsetab neid enne publikule esitamist, et pakkuda teile parimat õppimiskogemust. Soovitan teda väga.
Marlén Mais
Marlen on aktiivselt turundusega tegelenud viimased viis aastat. Ta on aidanud hulgaliselt erinevates valdkondades tegutsevatel väike-ettevõtjatel turundusplaane luua ja neid ellu rakendada. Ta on loonud tegevusplaane, mis on aidanud neil välja selekteerida oma ideaalse sihtgrupi, leidnud nutikaid lahendusi kliendibaaside kasvatamiseks, aidanud kasvata brändide väärtust ning mis kõige olulisem - kasvatanud seeläbi ettevõtete müüginumbreid.
Nüüd on ta valmis seda tegevusplaani ka sinuga jagama. Sellel videokoolitusel näitab Marlén sulle, millest eduka tegevusplaani ellurakendamisel alustada ja kuidas muuta potentsiaalsed kliendid vaimustunud fännideks.
Koolituse lõpuks on sul olemas käegakatsutav tegevusplaan, mida saad oma ettevõttes ideaalse sihtgrupi välja selekteerimiseks-, kliendibaasi kasvatamiseks-, brändi tugevdamiseks- ja müüginumbrite tõstmiseks kohe käima panna.
Nüüd on ta valmis seda tegevusplaani ka sinuga jagama. Sellel videokoolitusel näitab Marlén sulle, millest eduka tegevusplaani ellurakendamisel alustada ja kuidas muuta potentsiaalsed kliendid vaimustunud fännideks.
Koolituse lõpuks on sul olemas käegakatsutav tegevusplaan, mida saad oma ettevõttes ideaalse sihtgrupi välja selekteerimiseks-, kliendibaasi kasvatamiseks-, brändi tugevdamiseks- ja müüginumbrite tõstmiseks kohe käima panna.